McConaughey ayns 2019
|Ennym ruggyree||Matthew David McConaughey|
4 Mee Houney 1969|
(52 bleeaney d'eash)
Uvalde, Texas, SUA
|Ynnyd beaghee||Austin (en)|
|Seyraanaght||Steatyn Unnaneysit America|
|Keird||aghteyr scannane · aghteyr · aghteyr çhellveeish · aghteyr goo · scaa-screeudeyr · gienteyder scannane · gienteyder çhellveeish|
|Failleyderyn||University of Texas at Austin (en)|
University of Texas at Austin (en) |
Gorokan High School (en)
Longview High School (en)
Moody College of Communication (en)
|Sheshey||Camila Alves (2012 -|
|Kianglaghyn fysseree as sheshoil|
She aghteyr Americaanagh eh Matthew David McConaughey (ruggit er 4 Sauin 1969). Va'n chied phaart mooar echey lesh cloie co-hassooagh 'sy scannane aittys Dazed and Confused (1993). Lurg shiartanse dy phaartyn co-hassooagh, va'n chied phaart echey myr yn aghteyr toshee 'sy drama leighoil A Time to Kill (1996). Hie e choorse er oaie lesh paartyn toshee 'sy scannane far-skeealaght sheanse Contact (1997), 'sy drama shendeeagh Amistad (1997), as 'sy scannane caggee U-571 (2000).
Ayns ny 2000yn, haink enney er McConaughey myr eiyrtys er e phaartyn ayns scannaneyn aittys romansagh, lheid as The Wedding Planner (2001), How to Lose a Guy in 10 Days (2003), Failure to Launch (2006), Fool's Gold (2008), as Ghosts of Girlfriends Past (2009), raad v'eh bunnit myr cowrey keintyssagh. Erreish da barney daa vlein voish yn aghteyrys, hoshee McConaughey cloie ayns paartyn ny smoo dramadagh, goaill toshiaght lesh y drama leighoil The Lincoln Lawyer (2011). Hooar eh enney ny s'lheeadagh son e chloiaghyn myr rooishteyder ayns Magic Mike as myr scaipailtagh ayns Mud.
Ren tuarystal McConaughey jeh Ron Woodroof, guilley baa lesh faaishnys-enn SGJF, 'sy scannane beashnyssagh Dallas Buyers Club (2013) cosney da ard-voylley lheeadagh as ram accolaidyn, goaill stiagh Aundyr Academy son yn Aghteyr Share]]. Hie eh er oaie lesh paart co-hassooagh ayns The Wolf of Wall Street (2013), as paart roltageagh myr Rust Cohle 'sy straih chimmeeys True Detective (2014) liorish HBO. Ren ny scannaneyn hie er eiyrtyssagh er geddyn da rah hraghtee as chremeydagh, goaill stiagh Interstellar (2014) as The Gentlemen (2019), chammah as obbyr ghoo ayns Kubo and the Two Strings (2016), as y straih scannane Sing (2016-2021).
Imraaghyn[reagh | edit source]
- Halperin, Shirley (20 Jerrey Geuree 2012). "Matthew McConaughey Reprises 'Dazed and Confused' Breakout Role for Music Video" (ayns Baarle), The Hollywood Reporter. Feddynit magh er 27 Mayrnt 2020. Archived from the original on 24 Jerrey Geuree 2012. "McConaughey is reprising his breakout role of Wooderson, the iconic stoner from Richard Linklater’s 1993 film Dazed and Confused, who famously demured, “That's what I love about them high school girls... I get older, they stay the same age." ... "When it comes to classic characters, Matthew McConaughey's Wooderson took the cake... and the high school girls with him," says Walker, who also released his first book this fall, Drinking with Strangers: Music Lessons From a Teenage Bullet Belt."
- Grossman, Samantha (13 Jerrey Geuree 2015). "Treat Yourself to Matthew McConaughey's Dazed and Confused Audition Tape" (ayns Baarle). Feddynit magh er 27 Mayrnt 2020. Archived from the original on 20 Sauin 2019. "Sometimes it’s easy to forget that before he was a serious actor with a serious actor Oscar and a serious actor beard, Matthew McConaughey was just another handsome twenty-something from Texas. Of course, everything changed once he landed his breakout role in Richard Linklater’s 1993 film Dazed and Confused, in which he played slightly-creepy stoner David Wooderson."
- Ihnat, Gwen (29, Mean Souree 2017). Matthew McConaughey deconstructs his signature phrase in this exclusive clip (Baarle). The AV Club. Er ny hashtey veih'n lhieggan bunneydagh as er ny gheddyn er 29 Luanistyn 2017. Feddynit er 27 Mayrnt 2020. “The Linklater segment, entitled “Dream Is Destiny,” will feature conversations with the director’s favorite actors like Jack Black and Matthew McConaughey, talking about Linklater’s extensive cinematic history”
- Pulver, Andrew (28 Mean Souree 2012). "Matthew McConaughey: from himbo to highbrow" (ayns Baarle). Feddynit magh er 26 Averil 2013. Archived from the original on 31 Nollick 2013. "Romcoms are hard in a lot of ways: they're built to be buoyant. It's easy to demean them. I did a few romantic comedies. I enjoyed them. They paid well; they were fun. I didn't know if I wanted to do any more. I decided to sit out, and I had to endure for a while. Another one comes with a big old paycheck; I had to say no. I was looking for something to be turned on by."
- Syme, Rachel (16 Jerrey Geuree 2014). "The McConaissance" (ayns Baarle). Feddynit magh er 27 Mayrnt 2020. Archived from the original on 14 Jerrey Fouyir 2019. "This morning, Matthew McConaughey woke up to his first Oscar nomination. There’s no denying the McConaissance now, a bold second act in the American actor’s life which somehow feels as novel as it does deliberate. McConaughey’s return to the Hollywood firmament in the past two years has had an unusually organic quality to it, in that critics and audiences alike have quickly made room for his new oddball intensity and his desire to make interesting choices again after a decade of just livin’ and relying on his dimples and his baritone drawl."